Domotex: presentatie WOCA Diamond Oil Active en vele andere kleurmogelijkheden van WOCA

 

Van vrijdag 12 tot en met maandag 15 januari vond Domotex de grootste Europese beurs op het gebied van vloeren, plaats! Tijdens deze beurs lanceerde WOCA de revolutie op het gebied van vloerbescherming: WOCA Diamond Oil Active! Daarnaast konden beursbezoekers de vele andere mogelijkheden met WOCA ervaren en voor het eerst kennismaken met de nieuwe visuele identiteit van WOCA.

 

 

 

Presentatie WOCA Diamond Oil Active

WOCA Diamond Oil Active is een nieuwe vloerolie gebaseerd op Hyper Cross Linking technologie. Deze technologie zorgt voor een zeer sterke en snelle uitharding van de olie, vergelijkbaar met een 2-componenten olie. Het mooie is echter dat dit op een zeer schone manier gebeurt. Niet door het toevoegen van een 2e component, maar door te zorgen voor ventilatie met frisse lucht! De olie is beschikbaar in negen verschillende volle en natuurlijke kleuren. Bezoekers van Domotex konden als eerste alles te weten komen over de nieuwe olie en op displays werden alle kleuren uitgebreid getoond. Ook stonden er displays waar combinaties van de Diamond Oil Active met logen en stains werden getoond. De reacties waren zeer positief. Vanaf april dit jaar zal WOCA Diamond Oil Active beschikbaar zijn via de groothandels en parket- en meubelspeciaalzaken.

 

 

 

Presentatie binnen-, buiten- en industrielijn

Naast deze nieuwe olie, werden ook WOCA lakken, hardwaxen, buitenproducten,  industrieafwerkingen en verschillende combinaties van voorbehandelingen en oliën aan de bezoekers gepresenteerd. Ook de werking van WOCA Easy Neutralizer is gedemonstreerd.

 

WOCA industrieafwerkingen
Om de WOCA industrieafwerkingen te tonen werden meerdere displays met uiteenlopende afwerkingen getoond. De kleurmogelijkheden binnen de industrieafwerkingen zijn vrijwel onbeperkt: van fel rood, mintgroen en goud tot warm bruin en natuurlijk licht.

 

WOCA buitenproducten
De dertien verschillende kleuren van WOCA Exterior Oil werden getoond op een display met planken Siberisch lariks. Aan de hand van oude houten terrasplanken die met dit product zijn gereinigd werd ook de kracht van de Exterior Cleaner duidelijk.

 

 

 

Nieuwe visuele identiteit

Tot slot was Domotex de eerste mogelijkheid om de nieuwe visuele identiteit te leren kennen. Ole Juul Kirkeby, Sales en Marketing manager bij WOCA Denemarken over de nieuwe identiteit: “Onze nieuwe uitstraling reflecteert hoe wij ons merk willen laten zien: als een innovatief merk met een Scandinavische uitstraling die toekomst bestendig is!” Naast het nieuwe logo, de aangepaste afbeeldingen en de nieuwe kleuren is ‘Made in Denmark’ een nieuw onderdeel van de identiteit van WOCA en zijn de producten opgedeeld in drie categorieën: voorbereiding (prepare), behandeling (treat) en onderhoud (maintain). Gedurende dit jaar zullen alle producten in het WOCA-assortiment worden aangepast naar de nieuwe visuele identiteit.

 

youtube Volg ons op Youtube Bel ons op 050 313 44 00 Bel ons op 050 313 44 00 Stuur ons een email Stuur ons een email